Dostęp do Internetu EDUROAM
Podczas wydarzenia na terenie budynku Collegium Chemicum dla uczestników Zjazdu będzie możliwy bezprzewodowy dostęp do Internetu w ramach sieci EDUROAM.
Pracownicy instytucji naukowej biorącej udział w projekcie EDUROAM do sieci logują się w ten sam sposób jak na terenie jednostki macierzystej – ten sam login i hasło.
Dla pozostałych osób (pracowników instytucji nie biorących udziału w projekcie EDUROAM), ze względu na obowiązujący alarm CHARLIE-CRP dostęp do Internetu poprzez bezprzewodową infrastrukturę jest możliwy w oparciu o wygenerowanie kont dla każdego uczestnika.
W tym celu należy przesłać e-mail zatytułowany „Dostęp do EDUROAM” na e-mail: zglo@gmailinteria.org.com.io.pl szenia_zjazd@ptchem.pl zawierający następujące dane:
- imię i nazwisko osoby zamierzającej korzystać z Internetu podczas Zjazdu PTChem
- nazwę instytucji w której osoba jest zatrudniona wraz adresem
- służbowy adres e-mail osoby zgłaszającej
Po weryfikacji personaliów osoby zgłaszającej, zostanie uruchomiony dostęp do Internetu a na wskazany adres e-mail zostaną przesłane dane dostępowe: login i hasło. Rozpatrywane będą tylko zgłoszenia wysłane z służbowych adresów e-mail. Dostęp do infrastruktury bezprzewodowej będzie możliwy tylko od 15 września 2024 do 20 września 2024.
Jak się zalogować?
Uczestnicy instytucji nie biorących udziału w projekcie EDUROAM logują się do sieci konferencyjnej na takich samych zasadach jak do EDUROAM. W polu "Tożsamość" uczestnicy wpisują dane w formacie event_login@event.@gmailinteria.com.ioweb.pl amuguest, które otrzymali na swoją skrzynkę e-mail. Pole "Tożsamość anonimowa" pozostaje puste. Jeśli konfiguracja na telefonie lub innym urządzeniu wymaga wpisania domeny, można wpisać "amu.edu.pl". W ustawieniach certyfikatu należy zaznaczyć opcję "nie sprawdzaj".